lördag 22 december 2012

Ena dagen si andra så....

Vad konstigt det är... hur olika på dagar det kan vara. Häromdagen var jag in på mitt gamla jobb, mitt nuvarande jobb och till frissan och inget kändes speciellt jobbigt. Det gick faktiskt bra. Idag när jag gick för att handla fick jag världens ångest vid kassan, kände hur jag höll på att börja rodna helt utan vettig anledning och hade svårt för att möta någons blick. Förstår inte varför det blev så idag, vad var skillnaden idag från häromdagen?

Idag har vi julspurtat här hemma, den här sista veckan kom som en chock för vår familj. Vi har liksom inte fattat att detta var sista veckan innan jul. Vi har städat badrummet, dammsugit, skurat, tvättat, skottat, gjort köttbullar och julskinka med mera. Vi ska för första gången sedan vi flyttade in i vårt hus åka bort på julafton och fira den någon annanstans. Hoppas det blir bra och hoppas väglaget inte är alltför förädiskt.

Vad ni än gör, hur ni än firar eller inte firar önskar jag er en riktigt fin jul med hopp om ett ångestfritt 2013!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar