tisdag 18 juni 2013

Kryptiskt.

Det här kommer bli ett ganska kryptiskt inlägg eftersom jag inte vill röja min identitet. Jag har engagerat mig i en stor fråga som jag skrivit om förut och vi har faktiskt lyckats påverka till det positiva! Idag på ett ställe var det x antal gulliga människor som ville tacka mig för min insats, väldigt gulligt av dem! Jag fick en blomma och en massa kramar. Det gick ganska bra även om jag har svårt för kramandet men jag har blivit mycket bättre lär jag säga, kroppstempen var också tillfälligt hög. Dagens övning bestod alltså av uppmärksamhet som riktades mot mig av en mindre grupp människor och kramar. Jag som är så blödig blev såklart rörd till tårar.

För tillfället har jag fått en gnutta energi tillbaka så jag far runt huset och fixar med en hel del, lika bra att passa på medans järnet är varmt. Midsommar stundar och med den ångest för många av oss, jag ska tillbringa dagen med några av de människor jag känner mig minst orolig med och det känns skönt. Visserligen ska vi vara på ett ställe mitt på dagen där det kan vara trångt och jobbigt men det får gå för barnens skull. På kvällen ska vi bara grilla och spela något roligt spel hemma, alldeles lagomt midsommar nöje för min del.

Jag önskar er en fin midsommar!

1 kommentar:

  1. Var stolt över dig själv som lyckats påverka till det positiva. Sådant stärker oss, att våga stå för våra synpunkter och våga framföra dom. Att inte tro att alla andra vet bättre eller bäst. Att våga konfrontera.

    För mig blir det ett lugnt firande med barnen. Ska mest umgås med mig själv, och det är inte så dumt det heller!

    Önskar också dig en skön midsommar med familj och vänner!

    Varm somrig kram!

    SvaraRadera