tisdag 8 januari 2013

Idag - en bra dag

Idag var min sambo ledig så jag fick lite egen tid. Jag drog iväg till ett köpcentrum några mil härifrån för att ta en titt om det skulle vara något kvar av mellandagsrean. Det var det absolut, för mycket fint kvar och tyvärr för liten budget. Det blev en hel del fina bra fynd både åt mig och barnen innan hemfärd :) Trots att jag inte var borta längre än 3 timmar så gör det så mycket att få en liten stund för sig själv. När jag först gick in i köpcentrumet kände jag mig lite olustig och blev lite varm, efter en stund släppte det och jag började känna mig bekväm.

Senare på eftermiddagen gick jag till mataffären här på orten för att handla. Två gånger under tiden jag var inne i affären kände jag mig illa till mods och kände att jag nästan höll på att börja rodna. På något underligt vis lyckades jag återfå kontrollen och jag kände hur känslan avvek och den begynnande rodnanden likaså. Puh, skönt!

I brist på annat att skriva idag passar jag på med lite tips:

Någon som funderar vad ni ska äta till middag imorgon? Tonfisklasagne med keso. Både nyttig och god, testlagade igår kväll och samtliga i familjen gillade den. Receptet hittar ni på recpet.nu.

Längtar ni efter att se en riktigt bra film? Warhorse! Vilken fantastisk film, förstår inte hur jag kunnat missa den. En av de bästa filmerna jag sett på länge.

Gokväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar