söndag 10 mars 2013

Tomatröd.

Japp.... det var jag idag vid matbordet hos svärföräldrarna. Min äldsta dotter påbörjade ett utlägg och jag hörde redan i början vart det skulle sluta och jag började tokgarva och känna rodnanden komma. Barn är ju barn och de kan ju häva ur sig både det ena och det andra i tid och otid....Kommentaren löd: Pappa tycker mamma har en jättefin rumpa!  Man kan ju fundera vad dagis fröknarna får höra allt för tok av alla barn om dagarna. Kanske tur att vi inte vet allt de säger :)

Hoppas ni haft en bra helg. Nu tar vi nya tag inför ny vecka och nya möjligheter!

2 kommentarer:

  1. Ja, de är ju för härliga, barn med sina kommentarer! Ja, personal på förskolorna har nog mycket att berätta. Man får hoppas att de har tystnadsplikt :)

    Vi hade ett mycket trevligt årsmöte härom veckan kan jag rapportera. Allt gick bra.

    Tack för inbjudan till att träffa dig o din nya vän. Det vore mycket trevligt att ses. Jag blir lite nervös men det är ett ypperligt tillfälle att träna.

    Ha ett bra slut på veckan och en trevlig helg!

    Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Vad kul att årsmötet gick bra. Du kan väl mejla mig på fobikernmittilivet@gmail.com så kan jag höra av mig till dig när det blir aktuellt med en träff igen. Höres!

    SvaraRadera