torsdag 28 mars 2013

Liten dipp igår och idag.

Igår kändes som en hektisk dag, det var en del som skulle stämma med tider hit och dit, barnvakt och ett möte. Jag hade god tid på mig hela dagen men ändå av någon konstig anledning blev det ändå tidsbrist mot slutet. Jag kom med andan i halsen till frissan och senare på dagen lyckades jag komma ganska precis innan bussen gick som jag skulle åka på till stan för ett möte. Besöket hos frissan gick sådär - tyvärr "nervössvettig". Gillar inte riktigt att gå och klippa mig om det inte är hos en person som jag känner mig 100 % bekväm med. Igår hade jag liksom inte hunnit fått andats ut och suttit ned en stund innan det var dags att sätta mig i stolen och då låser sig mina tankar på att jag känner mig så varm och så blir det bara värre. Nu har jag i alla fall 5 cm kortare hår och jag kan peppa mig själv att de ska gå bättre nästa gång om ca 3 månader. Kastade i en toning ikväll för att piffa min egen färg lite inför lite festligheter på lördag.

Idag har jag varit på hälsocentralen med minstingen och det gick heller inte så bra för mig, vet inte om det var gårdagen som spökade kanske och satte sina klor i mig idag. Idag valde jag att tala om för personen som vi träffade att jag kämpar med social fobi och det hjälpte att ta udden av det hela.

Hittade förresten ett naturläkemedel igår i en hälsokost butik som hette Neurokan, någon som testat? Ska innehålla Johannesört och vara ångest/oros dämpande. Ska kolla lite mera så får vi se om jag införskaffar det sen.

Glad påskhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar