onsdag 24 april 2013

Det kliar i fingrarna och allt vill ut..... men...

Det är så mycket jag skulle vilja skriva nu, det händer verkligen mycket som skrämmer skiten ur mig! Men jag kan inte till mitt stora förtret....det skulle vara lätt att lista ut vem jag är om "fel" person kollar min blogg. Frestelsen är så stor men jag står emot för att undvika att min faktiska identitet kommer fram. Jag har involverat mig själv i något ganska stort som gör att jag kan komma att prövas om och om igen under ganska lång tid. Det jag kan skriva är att jag utsatt mig själv för något väldigt läskigt idag som tyvärr utlöste "nervössvetten". Tur att jag hade jacka så att det inte syntes, jag blev så nervklen att jag fick byta tröja när jag kom hem för den jag hade på mig var fuktig på ryggen.

Jag googlade lite häromdagen och sökte på social fobi och bloggar och det finns en hel del, tyvärr tyckte jag att en del var rent deprimerande. Men det är väl så ångest är när den visar sitt värsta ansikte.... svart, kall och hård. Jag blir glad om min blogg kan hjälpa människor om så bara några få. Kanske den kan peppa någon som ser att jag gör saker trots att jag är skitskraj ibland, man kan vägra sin fobi att kontrollera ens liv. Det är absolut inte lätt och det är en kamp, men jag vägrar sitta ensam inne i mitt hus och inte leva mitt liv.

Dröm om morgondagen
Minns gårdagen
Lev idag

Kram på er och fortsätt kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar