lördag 24 augusti 2013

Förändringens vind blåser....

I veckan som gått har jag börjat skolan igen, första dagen var jag väldigt nervös men jag påminner er alla tankens kraft är inte att underskatta! Några dagar innan pepprade jag mig själv med positiva affirmationer och övade mig på att lugna mig med tankens kraft och jag tror faktiskt det gav utdelning.

Härnäst som riktigt stor utmaning så fyller jag år snart, jämnt dessutom! Tror jag har någon slags ålders kris, klippte av mig håret o skaffade lugg hos frissan häromdagen. Som tur är blev det riktigt bra o det känns kul med förändring! Jag är inte speciellt förtjust i tanken på födelsedags firande men det går väl som det går, får peppra på med positiva affirmationer o hoppas på det bästa.

I det stora hela så känns livet helt ok just nu, kanske till och med lite spännande. Min träning har börjat ge resultat då jag väger mindre nu än innan barnen. Döm om min förvåning när jag kom i en gammal klänning som jag inte kunnat stängt i bak på något år :)

Hoppas ni har en spännande höst på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar